skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
19:29:57
27.02.2012
27.02.2012

ŠKODA 120 GLS
-> Vitek: měl, ale ta byla k ničemu, protože se to ní nedal zapojit žádný spotřebič
18:54:30
27.02.2012
27.02.2012

Vitek
-> ŠKODA 120 GLS: A tys tam neměl origo zásuvku?
22:13:59
23.02.2012
23.02.2012

Maťulo
-> dakar.cz 23.02.12 19:41:05: tak potom tam mas 1,9TDi! 

22:08:44
23.02.2012
23.02.2012

Star LC20
Mně přijde taky přijde lepší varianta 3,9 špajzka a k tomu navíc nějaký šlupky (nee balony 165/70), aby to mělo trochu tah, a přitom to na 5ku jelo kulturně v ještě rozumných otáčkách.
19:48:41
23.02.2012
23.02.2012

dakar.cz
Příspěvek smazal moderátor - minno
19:41:05
23.02.2012
23.02.2012

dakar.cz
-> minno: hej fakt nekecám,normálně mi to jede kilo na 2tisíce. A přitom mi to žere 2-3 litry. A když tomu pak přidám,tak úplně v pohodě se to rozjede na 190. A v tom autě o tom ani nevíš..


19:04:19
23.02.2012
23.02.2012

minno
-> dakar.cz: tak zas aby si šiel 100 pri 2000 otáčkach to by si musel mať gumy 165/100 

18:34:32
23.02.2012
23.02.2012

dakar.cz
-> Dušan: taky mám ten stejný názor,že na 136 je už ten převod 4.22 fakt málo. Na akceleraci asi dobré,ale pořád řadíš a pořád to máš moc vytočené.. Těch 3.9 je tak akorát,s autem to hýbe pěkně a na delší trasy dáš za 5 a jedeš 100 při 2tisíc. A když potřebuješ není problém přidat a zrychlit,ten motor si s tím v pohodě poradí..
18:08:41
23.02.2012
23.02.2012

minno
-> Dušan: tento istý pocit mám aj ja a to mám len 120 motor
Ale teraz v zime nie, ale v lete a pri trochu menších kolesách je to ideálne.
Ale teraz v zime nie, ale v lete a pri trochu menších kolesách je to ideálne.17:27:17
23.02.2012
23.02.2012

Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: ja nevim, ale ten motor uz ma o tolik vetsi tah, ze mu 3,9 problem nedela spis naopak to jede paradne na 2ku coz se 4,22 je bida
16:49:42
23.02.2012
23.02.2012

Maťulo
MOLSO 23.02.12 10:42:17 napsal:
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?
vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?

vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!

15:39:27
23.02.2012
23.02.2012

ŠKODA 120 GLS
-> haso: ty žluté okruhové co tam maj za 1500.-
13:51:56
23.02.2012
23.02.2012

MATTESS
-> haso: délka pružiny bez udání tuhosti je nic neříkající

13:22:42
23.02.2012
23.02.2012

haso
-> minno: ja som nahodil tie 220ky pruziny zo speedpra a aj tak si myslim ze to moc nekleslo ked ma clovek obute balony or34 

12:11:16
23.02.2012
23.02.2012

ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: -> minno: i kdybych tam dal vlečku, tak chci převod 4,22 (+ lepší akcelerace,zrychlení, - menší max. rychlost, vyšší spotřeba) to je moje krédo :-)
11:31:23
23.02.2012
23.02.2012

minno
-> Pavel P..: no to už vůbec ne

11:02:28
23.02.2012
23.02.2012

Pavel P..
-> minno:
buď rád že to byli jen montérky a nebude to mít vliv na funkci.... rostlináře

buď rád že to byli jen montérky a nebude to mít vliv na funkci.... rostlináře

10:53:41
23.02.2012
23.02.2012

minno
-> MOLSO:
asi tak, ja som si zas naposledy pri rezaní pružín zbytočne spálil montérky
niekto kilowatty, niekto montérky
asi tak, ja som si zas naposledy pri rezaní pružín zbytočne spálil montérky
niekto kilowatty, niekto montérky
NEED FOR SPEED[1986]




